Vegansk julklapp?

 

 
Jag gillar inte att köpa nya saker och såna här helger är sån extrem överkonsumtion att skräp som man inte använder. Jag har valt att bara köpa begagnat eller något som gynnar djurrättsrörelsen. Min man fick tre tröjor och två armband. Jag fick en bok och en tavla, jätte nöjd. Min man verkade också nöjd minus att jag ville ta bilder på han haha. Jag har tvingats ta bort appen till bloggens från mobilen så nu skriver jag från krångliga hemsidan och förstår mig inte på hur man länkar så jag skriver bara vart de kommer ifrån så får ni kopiera och kika själva! :)
 
På facebook - Support vegan legion (världens bästa gäng och pengarna för deras grejer går till månadens utvalda djurfristad eller annan djurrättsligt valt ställe)
 
På facebook - Svarta fårets djurhem (fantastiska människor som tar hand om djur och ger de en chans till ett liv)
 
På facebook - Offensive apparel (nystartad klädessida som kommer bli helt grymt populär, amazing designer)
 
Armband köpt där pengarna går till projekt att rädda haven på Medvetna.se 
 
Av mamma och styvfar fick jag strumpor, rivjärn, slickepott, en stavmixer (vår var påväg att lägga av) och lite rensat ur deras skåp på super tjusiga skålar mm.
Allmänt | |
Upp