Vegfest 2017, Djurens revolt - Föredragen i källaren

Gruppen jag är en av grundarna i hade hand om källaren på vegfest där alla föredrag var. Jag presenterade, vi sålde fika, delade ut material och så sprang jag runt lite på området och hjälpte till med annat då jag är en av arrangörerna på vegfest. Förra året kom ca 2000 besökare, i år blev festen en succé på över 6500 besökare. Det fanns helt amazing mat på plats, jag önskar jag hade haft tid att prova allt och höra debatterna. Jag tror nog roligast av allt var att min morfar och även svärmor kom ner och besökte festivalen. Chockad och jätte glad! Hade heller inte tid att fota något, haha så ska se om någon annan lyckades med det så jag kan lägga upp annars kommer vegfest lägga upp videos på hela eventet ni kan kika på! 

Allmänt, Bakning, Mat | |
Upp